NOTAM: Incorporació a flota F100 Digital Aviation

Printer-friendly versionPDF version
***************************************************
 NOTAM: Incorporació a flota F100 Digital Aviation
***************************************************


DATA i HORA D'EFECTIVITAT: 20.11.2010 00:00Z



Benvolguts companys pilots de Catalonian,

Després de la recent incorporació darrera del F70 de Digital Aviation, ha estat ara el torn del seu germà gran el F100 amb un panell que permet més realisme.
El Fokker 100 de DIGITAL AVIATION (http://www.digital-aviation.de) que a diferència de Project Fokker Jet és de pagament, té un comportament molt bo. Des de l'equip directiu però hem volgut també mantenir la porta oberta i no prescindir completament del F100 de Project Fokker Jetline.
Degut però a que tant els pesos com el nivell mínim d'un pilot per poder volar aquest avió varien segons el fabricant, hem tornat a introduir en el sistema de PIREPs / FSACARS les dades que permeten
indicar el fabricant mitjançant el camp desplegable anomenat REGISTRATION.
Això implica 1 canvi important a nivell de fitxer de configuració dels avions per FSAcars que caldrà realitzeu. Es tracta del fitxer "CATplanes.txt" que es troba al mateix directori principal on teniu instal·lat FSACARS. Seguiu les indicacions a continuació a fil per randa i haureu realitzat l'actualització sense més problemes.

Pas 1: Actualització fitxer "CATplanes.txt"
1.- Baixeu vos l'arxiu CAT_FSACARS.zip de la nostra web, sota RECURSOS --> FSACARS, punt 2 de la instal·lació, o descàrrega directa del següent enllaç:
http://www.catalonian-airlines.cat/files/arxius/cat_fsacars.zip

2.- Heu d'extraure ÚNICAMENT el fitxer "CATplanes.txt" (data 19.11.2010 22:31 1,2 Kb) i desar-lo al directori principal on teniu instal·lat FSACARS. Cal sobreescriure l'antic "CATplanes.txt" existent.




NOTA:
Aquests canvis els ha de fer TOTHOM, encara que no voli habitualment amb el F100!

Del contrari us podríeu trobar amb seriosos inconvenients a l'hora de trametre els pireps.




Canvis a tenir en compte amb FSACARS:

Amb les actualitzacions precedents permetrà seleccionar en el cas d'haver triat l'avió (Aircraft Type)  F100 el FABRICANT (PFJ o DA) tal que el sistema de pireps faci els càlculs correctes respecte els pesos. El camp disponible a FSACARS és el de REGIST que permetrà mitjançant una llista desplegable trieu el que feu servir (vegeu imatge):


Per a qualsevol altre avió (excepte el F50, el F70 i el F100) el camp REGIST senzillament quedarà en BLANC (no permet triar res).

A partir d'aquest punt procediu com feu habitualment.


DADES TÈCNIQUES:
A la plana web amb les DADES TÈCNIQUES dels avions trobareu els pesos corresponents al F100 de Digital Aviation (DA) i veureu que a més a més degut a l'equipament que porta aquest avió pot ser volat per pilots amb nivell mínim de Primer Oficial de Reactor
:
http://www.catalonian-airlines.cat/flota_avotecdata


TEXTURES:
Gràcies a la paciència i habilitats d'en Lluís que una vegada més s'ha posat la mascareta per pintar i ficat l'avió al túnel de pintat podem disposar de les textures per aquest avió i que podeu descarregar-vos de la plana web a l'apartat de FLOTA 2004:
http://www.catalonian-airlines.cat/F100_DA



Des d'aquí aprofito per agrair la col·laboració tant d'en Jordi Brosa com d'en Lluís del Cerro que han realitzat tant les modificacions necessàries així com creat els nous fitxers necessaris.

Trobareu
també publicada aquesta NOTAM a la secció NOTÍCIES de la nostra web.
http://www.catalonian-airlines.cat/noticies

Per a qualsevol dubte o consulta, formuleu-ho preferentment a la llista de pilots CAT-Pilots@googlegroups.com o en darrer recurs poseu-vos en contacte amb el departament d'operacions.




Salut,


Pablo Carbonell-Klempt
Responsable d'Operacions i Professionalització

Línies aèries virtuals dels Països Catalans
Catalonian Airlines
danger4k_logo.gif

Powered by Drupal - Modified by Danger4k