NOTAM: Fly-In AirNostrum

Printer-friendly versionPDF version

*******************************************
 NOTAM: Fly-In AirNostrum

*******************************************

Equinocci vernal 2009

Benvolguts companys pilots de Catalonian,

La companyia AirNostrum VA pertanyent al grup Iberia Virtual celebra dijous vinent 26.03.2008 a les 19:30 Z
la seva estrena. Els responsables d'events tant d'AirNostrum com de
Vatspa ens han demanat si voldriem acompanyar-los en aquest dia
especial. Com la majoria ja sabreu, AirNostrum és una companyia
regional que vola principalment rutes que enllacen aeroports de caire
regional europeus amb hubs de primer ordre. La seva flota es composa
principalment d'avions amb turbohèlix i reactors petits tipus "regional
jet" i per tant força coincidents amb els avions de base de Catalonian
entre Primer Oficial d'Hèlix i Segon Oficial de Reactor (H-PO -- R-SO).
Al marge de que el nom AirNostrum fa també una clara referència a la
Mediterrània (Mare Nostrum) i per tant també en és proper a la nostra
filosofia, és una bona oportunitat tant pels pilots més novells que
volen exclusivament avions d'hèlix com també pels més veterans perque
treguin la pols als nostres AT72, F50, F28, F70 i F100.

Més informació sobre l'event la trobareu a la web d'AIRNOSTRUM ó a VATSPA.

OBJECTIUS

  • Són
    esdeveniments col·lectius organitzats per qualsevol vACC o LAVs de
    VATSIM, on la participació d'un determinat pilot està supeditada a les
    limitacions particulars en funció del seu nivell i habilitació.

DESCRIPCIÓ
  • La sortida ó arribada haurà de ser LEZL Sevilla-San Pablo i recíprocament un aeroport base dels Hubs dels Països Catalans, que són: LEBL, LEPA, LEVC, LEZG, LFMP i LIEA, sempre d'arribada o sortida.
  • Ponderació: Els vols Fly-in tenen una ponderació d' 1,25.
TERMINI I
INSCRIPCIÓ
  • Operacions vigent entre les 19:30 UTC i les 23:59 UTC del 26.03.2009.
  • No cal inscripció.
REQUISITS
  • Nivell mínim de Primer Oficial d'Hèlix (H-PO).
  • Habilitació domèstica.
  • La sortida o arribada haurà de ser un aeroport dels Països Catalans (vegeu apartat de DESCRIPCIÓ), preferentment LEVC. 
  • L'avió
    o avions a utilitzar són a discrecció del pilot en funció del seu
    nivell i escala dintre dels disponibles a la flota de CAT, tot i que recomenem utilitzar els turbohèlix i petits jets.
  • Les rutes estaran condicionades a l'habilitació del pilot.

PIREPs

  • L'ID-POV és 1001 (En FSAcars posar CT1001 al camp del codi de pla de
    vol Flight IATA).
  • El PIREP haurà d'incloure en l'apartat COMMENTS C VOICE CATALONIAN / AIRNOSTRUM PREMIERE.
  • Com sempre, cal trametre el Pla de Vol a través de l'oficina de plans de vol de VATSIM i afegir al camp 11 (Remarks) el texte

    VOICE CATALONIAN / AIRNOSTRUM PREMIERE

    .

 

Per qualsevol dubte o consulta, formuleu-ho a la llista de pilots ó poseu-vos en contacte amb el departament d'operacions

Salut,

Pablo Carbonell-Klempt
Responsable d'Operacions i
Professionalització

Línies aèries virtuals dels Països Catalans

Catalonian Airlines

Powered by Drupal - Modified by Danger4k