Els únics avions susceptibles de ser volats a Catalonian Airlines per a acumular hores per les operacions realitzades són els llistats a l'apartat corresponent de la secció FLOTA del web.
Cada nivell de pilot té unes limitacions pel que fa als avions autoritzats pel volar i que es mostren en la columna nivell de la plana Dades tècniques dels avions del web de l’aerolínia. Aquestes limitacions no són triades a l’atzar sinó que es varen definir pensant en el programa de formació dels pilots de l'aerolínia: en la nostra carrera a Catalonian Airlines comencem amb avions d'hèlix sense FMC, però de diversos graus de complexitat pel que fa a volar-los, precisament per tal que el pilot que comença es vagi familiaritzant amb el vol clàssic sense ajudes tecnològiques (com és l'FMC).
Quan accedim a l'escala de reactors, tornem en certa forma al començament, és a dir, als avions amb sistema de navegació clàssic per tal d'adaptar-nos als reactors i aprofundir en el pilotatge clàssic, però a velocitats més altes que les dels avions d'hèlix.
Superat aquest nivell i quan arribem a R-PO ja podem volar tots els avions que vulguem, amb moltes probabilitats que el pilot que ha arribat fins ací excel·leixi en tota mena de pilotatge.
Els disseny dels avions de les Línies Aèries dels Països Catalans és original d'en Lluís del Cerro (tots els drets reservats).