4.2. Pilots reals

Printer-friendly versionPDF version

Tot pilot aspirant que gaudeixi, en la vida real, d'una llicència de pilot comercial d'avió CPL(A) en vigor i amb habilitació instrumental IR en vigor o caducada fa menys d'un any, sigui amb habilitacions de classe monomotor (SEP-land) o multi-motor (MEP-land), i/o habilitacions de tipus turbo-hèlix o turbina, i un cop hagi superades les proves d’admissió del capítol 6, ingressarà com a pilot numerari en els nivells següents:

  • Pilots reals amb llicència CPL(A) amb habilitacions de tipus o de classe (SEP, MEP o turbo-hèlix) s’incorporaran directament a Comandant d'Hèlix (H-CM).
  • Pilots reals amb llicència CPL(A) amb habilitacions de tipus o de classe (SEP, MEP, turbo-hèlix i/o amb almenys 50 hores d'experiència amb avió de turbina (PIC o FO) s’incorporaran directament a Primer Oficial de Reactor (R-PO).

Powered by Drupal - Modified by Danger4k