La Ronda Europea

Printer-friendly versionPDF version
per qualsevol dubte o comunicació contacteu amb el departament d'operacions
OBJECTIUS
  • Que la nostra línia aèria virtual es conegui als estats de la Unió Europea.
  • Conèixer nosaltres els estats que formen la Unió Europea.
  • Gaudir d'una activitat alternativa a les rutes autoritzades.
DESCRIPCIÓ
  • Bonificació: El pilot que completi aquesta Operació Especial rebrà una bonificació del 100%. És a dir, el temps volat es comptabilitzarà com el doble (Ponderació = 2).
  • L'avió o avions a utilitzar són a discreció del pilot d'entre els disponibles a la flota de CAT.
  • Pot utilitzar-se l'aeroport que es vulgui per a cada estat de la UE (vegeu la nota al peu de pàgina).
  • Els vols es faran en forma de tomb, visitant a cada etapa sempre un estat de la UE diferent.
  • La sortida de la primera etapa serà d'un aeroport dels Països Catalans amb destinació a un aeroport del primer estat de la UE visitat.
  • L'aeroport de destí haurà d'ésser el que s'utilitzi com a sortida de l'etapa següent.
  • L'arribada de la darrera etapa serà un aeroport dels Països Catalans, no havent però de coincidir amb l'aeroport de sortida de la primera etapa.
  • En cas que el pilot pertanyi a l'escala d'Hèlix, per exemple, i els seus avions no disposin de combustible suficient per fer l'etapa d'una sola tirada, hom podrà fer aturades tècniques per carregar combustible sempre i quan es mantingui el pes de passatge i càrrega pel total d'aquella etapa. És a dir, la idea és simular un vol real i, òbviament, tot i que hi hagi aturades per a carregar combustible, no pot variar el pes de passatge ni la càrrega.
TERMINI I
INSCRIPCIÓ
  • Tot aquell pilot que vulgui fer aquesta activitat cal que prèviament faci la sol·licitud al departament d'operacions.
  • El correu tramés ha de tenir:
    • En l'assumpte posar RONDA EUROPEA + INDICATIU DEL PILOT
    • En el cos del missatge: Observacions d'interès (per exemple, si penseu volar als territoris d'Ultramar de França o Holanda, o a Groenlàndia).
  • Un cop el departament d'operacions autoritzi el pilot a realitzar l'activitat, se li comunicarà per email i es farà l'anotació corresponent a la pàgina personal del pilot per aquesta operació especial al web de CAT.
  • El termini de realització de l'activitat és de 22 mesos a comptar des que el departament d'operacions comunica al pilot l'autorització per fer-la.
REQUISITS
  • Disposar d'habilitació internacional.
  • Aquesta activitat només comptabilitzarà en cas que es visitin TOTS els estats de la UE. 
  • Només es podrà visitar un cop cada Estat. 
  • En els COMENTARIS del PIREP de FSAcars així com del pla de vol de VATSIM caldrà incloure literalment:
    VOICE CATALONIAN / EU TOUR
  • A efectes de seguiment, un cop acabada una etapa caldrà comunicar per email al departament d'operacions la finalització d'aquesta incloent-hi les dades següents:
    • Al camp ASSUMPTE: RONDA EUROPEA + INDICATIU + Nº D'ETAPA. (p.ex. RONDA EUROPEA CAT007 ETAPA08).
    • Al COS del missatge: Nom del país DESTÍ, ICAO del FIR DESTÍ (p.ex. Alemanya, EDWW)
  • Un cop finalitzades la totalitat de les operacions i arribat a destí, caldrà comunicar per email al departament d'operacions la finalització de l'operació per tal que es comprovin manualment els PIREPs de les etapes i es comptabilitzin les hores volades.
PIREPs
  • El codi de ruta CT1005 és el mateix per a totes les etapes.
  • Caldrà trametre un PIREP amb FSAcars independent per a cada etapa i anotant correctament els codis ICAO dels aeroports de sortida i arribada als camps respectius.
  • El pilot i membres de CAT poden fer el seguiment dels pireps tramesos de les etapes a:
     http://www.catalonian-airlines.cat/UE_CAT0xx (on CAT0xx és el seu indicatiu).
  • Caldrà comunicar al final de cada etapa per e-mail al departament d'operacions tal com s'ha exposat a l'apartat "Requisits"
  • Caldrà comunicar al concloure la Ronda Europea per e-mail al departament d'operacions tal com s'ha exposat a l'apartat "Requisits".
RECOMANACIONS
  • Els Estats membres de la Unió Europea són: Alemanya, Àustria, Bèlgica, Bulgària, Croàcia, Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Espanya, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Holanda, Hongria, Irlanda, Itàlia, Letònia, Lituània, Luxemburg, Malta, Polònia, Portugal, Regne Unit, Romania, Suècia, Txèquia i Xipre. Per a més informació, visiteu el web de la Unió Europea.
  • En cas que no hi hagi la ruta a VRoute, seria d'agrair la contribució personal de cadascú preparant-la, si és possible.
  • A manca de rutes a VRoute, és recomanable utilitzar Route Finder o bé Flight Aware, tot i que aquest darrer és força nou. Si és possible, mirar d'introduir la ruta a VRoute.
NOTES
  • El fet que l'aeroport a triar sigui a discrecció del pilot vol dir que per França, per exemple, poden utilitzar-se els dels territoris d'ultramar (Carib, Índic, etc.) o per Espanya, les illes Canàries. Per tant, mentre es compleixin els REQUISITS pot volar-se a qualsevol aeroport d'aquell estat sense que importi la situació geogràfica.
  • Estigui la ruta o no disponible a VRoute, cal seguir la normativa de CAT i trametre el pla de vol a través de l'Oficina de plans de vol de VATSIM.
PILOT
INDICATIU
INICI
TERMINI
ESTAT
del CERRO, Lluís
25.09.2006
25.07.2007
Acabada
GALLARDO, Marc
08.11.2006
27.08.2008
Acabada
CALVO, Néstor
14.06.2007
14.04.2009
Acabada
PALACIO, Jordi
09.10.2009
09.08.2011
Acabada
PALOMINO, Guillermo
02.12.2009
02.10.2011
CANCEL·LADA
CANDELA, Bernard
15.03.2010
15.01.2012
Acabada
VALLS, Josep M.06.06.201006.04.2012
Acabada
MARTÍN, Ferran15.09.201015.07.2012
Termini esgotat
CALDENTEY, EnriqueCAT01101.04.201101.02.2013Acabada
BEL, AlfonsoCAT04215.04.201115.02.2013Acabada
CANDELA, BernardCAT04026.11.201126.09.2013Acabada
RUEDA, JuanCAT03717.04.201217.02.2014Acabada
CANDELA, BernardCAT04018.01.201318.11.2014Acabada
CANDELA, BernardCAT04016.09.201316.07.2015Acabada
CALDENTEY, EnriqueCAT01115.11.201310.08.2015Acabada
BEL, AlfonsoCAT04207.02.201407.12.2015En curs

Powered by Drupal - Modified by Danger4k